Home   -   News   -   Game Tour   -   Screenshots   -   Rules   -   Chat   -   Contact   -   Forum
pt ro hu de es
pl it no nl en
The Land of Destiny Hero welcomes you.
Role playing game or called MMORPG free browser game
Breadcrumbs to navigate the website Homepage / Forum / Dutch / Nederlands Forum / Wees actief en je wordt toegelaten tot de Alpha server

Topic: Wees actief en je wordt toegelaten tot de Alpha server Post reply

Page: 1 [2]

Alpha tester Posted on: 03-06-2008 15:01:02

Ik heb het hele forum doorgespit en er wordt gezegt, dat als je op het forum actief bent dat je dan grote kans maakt om toegelaten te worden, maar wat moet ik dan doen? Ik ben geen tester dus kan ik geen suggestie doen, want ik ken het spel niet, ook kan ik niet errors en bugs reporten. Ik heb tot nu toe 3 posts gedaan, waarvan ik er maar 1 terug vind, en ik wil ook niet spammen, eigenlijk kan ik niks op het forum doen, want het is alleen echt relevant voor mensen die al tester zijn, en toch, wil je nog uitgekozen worden moet je actief zijn op het forum, terwijl je niks nuttigs te zeggen hebt? Hoe zit dat precies?
Member Posted on: 03-06-2008 15:18:28

Bekritiseer het zoveel je wilt, maar er zijn mensen die er wel degelijk in geslaagd zijn om tester te worden door actief te zijn.
"actief zijn" wilt niet per definitie zeggen dat je ook enkel over het spel moet spreken. Dat mag ook deels in het off-topic gedeelte zijn. Je moet bij ons het idee wekken dat je je er voor wilt inzetten om ook iets te doen, dat je de site nog terugbezoekt en dat het niet gebleven is bij die ene motivatie.
Moderator Posted on: 03-06-2008 21:07:35

je moet gewoon kijken wat voor topics er zijn en als je denkt dat je ergens antwoord kan geven dan moet je dat gewoon doen.
kijk maar naar deze post
Moderator Posted on: 04-06-2008 09:12:35

ja, of ideeen geven of vragen stellen over het spel, of gewoon een hele goede motivatie invullen....
(of proberen de site te hacken en vervolgens jezelf alpha status te geven en dat te rapporteren of het forum zodat ze die weer wegnemen en teruggeven omdat je een lek in de site hebt gevonden)
Moderator Posted on: 04-06-2008 17:43:33

natuurlijk
Alpha tester Posted on: 07-06-2008 13:05:39

ok dat zijn allemaal heel handige ideen, iemand denkt dat ik iets bekritiseer, terwijl ik iets vroeg, en anderen stellen voor dat ik de site ga hacken, wow.
Member Posted on: 07-06-2008 17:46:24

Quote:
eigenlijk kan ik niks op het forum doen, want het is alleen echt relevant voor mensen die al tester zijn, en toch, wil je nog uitgekozen worden moet je actief zijn op het forum, terwijl je niks nuttigs te zeggen hebt?
Dat duidt er toch op dat je wel enkele bedenkingen hebt.

Wat Adramalech zei was ironisch bedoelt, om te lachen, snap je?
Alpha tester Posted on: 08-06-2008 14:08:18

ja weet ik wel haha daarom zei ik het juist, wat ik zei was ook ironisch daarom deed ik er nota bene een bij weet je?
Moderator Posted on: 08-06-2008 14:34:05

maar het zou wel werken toch?
Developer Posted on: 08-06-2008 18:18:25

heb je toegevoegd aan de alpha chacotey, veel plezier.

Page: 1 [2]

You have to register or login first before you are able to reply.
LoD is a free online rts game free online MMORPG