Home   -   News   -   Game Tour   -   Screenshots   -   Rules   -   Chat   -   Contact   -   Forum
pt ro hu de es
pl it no nl en
The Land of Destiny Hero welcomes you.
Role playing game or called MMORPG free browser game
Breadcrumbs to navigate the website Homepage / Forum / Dutch / Nederlands Forum / Je Bericht in het Forum

Topic: Je Bericht in het Forum Post reply

Page: 1

Alpha tester Posted on: 07-04-2008 19:51:53

Kan je niet iets maken dan mensen hun eigen dingen in het Forum kunnen verwijderen. En dus alleen hun eigen berichten en niet die van een andere.

Want nu kan ik hem alleen nog bewerken inplaats van verwijderen.

IDEE van Ruben Verlaat Rubenhaky
Member Posted on: 07-04-2008 19:54:17

Dat hebben we bewust niet gedaan, omdat sommige mensen daar misbruik van zouden kunnen maken. Het is trouwens ook niet echt gebruikelijk dat men zijn eigen berichten kan verwijderen op een forum. Wijzigen daarentegen is wel mogelijk.
Alpha tester Posted on: 07-04-2008 19:55:21

Misbruik ? je verwijder toch alleen je eigen bericht ? omdat je die van een ander e niet kan verwijderen.
Developer Posted on: 07-04-2008 19:56:55

Als je hem edit met "graag verwijderen" of iets dergelijks dan verwijderen wij hem voor je
Member Posted on: 07-04-2008 19:58:39

Je moet je maar eens inbeelden als enkele mensen een discussie hebben, met ongeveer 10 berichten/persoon. De ene wordt plots erg kwaad en besluit al zijn berichten uit die discussie te verwijderen. Een erg prettig zicht is dat niet.
Daarom zijn er dan moderators op een forum aanwezig, welke zijn aangesteld omdat ze bekwaam worden geacht de situatie goed in te kunnen schatten en correct te kunnen handelen. Indien een bericht volgens jou verwijdert dient te worden, kan je op deze mensen steeds beroep doen. Op dit forum zijn dat BasTijs en ik. (kenmerkend aan het andere kleurtje van de nickname)
Alpha tester Posted on: 07-04-2008 20:00:06

Okeeyy. Ik begrijp het . Nou dan kunnen jullie deze ID al Verwijderen. en er is ook iets fout met de Link button probeer hem maar is heb het al neergezet bij Bugs.

Page: 1

You have to register or login first before you are able to reply.
LoD is a free online rts game free online MMORPG