Home   -   News   -   Game Tour   -   Screenshots   -   Rules   -   Chat   -   Contact   -   Forum
pt ro hu de es
pl it no nl en
The Land of Destiny Hero welcomes you.
Role playing game or called MMORPG free browser game
Breadcrumbs to navigate the website Homepage / Forum / Dutch / Nederlands Forum / STEM en krijg beloning

Topic: STEM en krijg beloning Post reply

Page: 1 [2] [3]

Alpha tester Posted on: 07-04-2008 19:53:08

Stem voor Land of Destiny en krijg grondstoffen/spullen

Hier heb je de LINK van het plaatje wees gerust het is maar een voorbeeld let niet teveel op want het is niet echt kunst het is daarom zoals ik al zij een voorbeeld:

VOORBEELD LINK KLIK HIER

Als je dus op de Galaxy News.nl button (je kan inplaats van de naam GalaxyNews.nl ook gewoon een G.nl logo gebruiken) klik dan veranderd Vote/Stem in Allready Voted/Voted/ Gestemd

En dan zijn er zo veel van die buttons waar je kan klikken.

Maar de meeste mensen willen niet voor de lol of voor NIKS klikken ze willen er wat voor. Dus ze krijgen gratis als ze stemmen bepaalde basic grondstoffen bijv. Hout Steen Fish of ze mogen uit alles kiezen. Dat laat ik aan de MODS/ADMINS over.

Dus eronder staat hoeveel grondstoffen/spullen je al heb verdiend met stemmen je kan zelf kiezen van wanneer je ze wil innen Grondstoffen Innen of gewoon Innen/Get Reward.

Dan staat er onder al de grondstoffen die je heb verdiend de Grondstoffen In button waar je op kan klikken.

IDEE van Ruben Verlaat Ė Rubenhaky
Developer Posted on: 07-04-2008 19:55:44

Ik zat aan zoiets te denken maar niet aan grondstof rewards.

Ik wou een plus/premium/goud systeem zoals bij travian invoeren maar dan dat je naast bellen/sms-en ook kan klikken voor je plus/goud/premium account.

En met zo'n account krijg je extra opties binnen het spel, maar niet gelijk grondstof rewards...das niet goed voor de game balance.
Alpha tester Posted on: 07-04-2008 20:01:23

Maar dat plus/premium/goud dat kan dan iedereen doen op al de opties te krijgen van een betaalde lid. En dan betaald niemand meer. Maar het kan wel hoor .
Developer Posted on: 07-04-2008 20:03:39

Dat klopt, je betaald dan door het klikken op die vote dingen en advertenties in plaats van door te bellen/sms-en.
Alpha tester Posted on: 07-04-2008 20:07:39

Mooi, Dan kan je bijv als je tijd hebben een Vote pagina maken.

Maak kan je dan ook niet instellen dat mensen hunze msn lijst kunnen toevoegen en dat en dat er naar al die mensen (e-mails) dan een uitnodiging wordt verstuurt. Met daaronder de Naam van die ene bijv Ruben Verlaat en daarweer onder mijn e-mail adres. ? En per speler die gaat spelen krijg je als hij bijv 200 punten heeft 3 dagen premium. Maar dat moet je natuurlijk wel in de mail zijn banner/link zetten om mensen te uitnodiggen.
Developer Posted on: 07-04-2008 20:10:25

Jep aan zoiets zat ik te denken al refferal systeem, dat iedereen een eigen recruit link krijgt waarmee hij zun vrienden kan uitnodigen.
Alpha tester Posted on: 08-04-2008 13:36:30

Pas wel op met het "omkopen" van gebruikers om te stemmen op galaxy news!

Ze hebben er een aantal regels voor opgesteld:

3. Elke gebruiker moet de keus hebben om te stemmen of niet. Het breekt de Algemene Voorwaarden om gebruikers om te kopen voor een stem, op wat voor manier dan ook.

Je mag ze dus geen ingame voordelen geven als ze op de knop drukken.
Alpha tester Posted on: 08-04-2008 15:40:09

Er zijn genoeg bekende spellen die dat ook doen zoals Mobstar en KhanWars. En zeggen ze daar iets van ? Nee. En het enigste wat ze kunnen doen is jou site van hunze site afhalen. Dus zo erg is dat niet. En je hebt wel gelijk de meeste mensen klikken dan alleen voor de dingen die ze ervoor krijgen.

Maar anders klikken ze niet daarom doen ze dat.

En sommige meestal de meeste doen het om de spel te promoten. Zodat ze meer leden krijgen en dat ze dan er iets voor krijgen is mooi meegenomen. Dus het mag eigenlijk WEL.

Ik heb even research gedaan.
Developer Posted on: 08-04-2008 15:46:04

Gaat me ook ni om die vote sites bij dit systeem, meer om normale advertenties waarmee ik wat kan verdienen zodat ik de hosting kosten eruit kan halen.
Member Posted on: 08-04-2008 15:54:38

Je moet een bericht op galaxy news bekijken als een kans op extra potentiŽle spelers voor LoD. Die "stem" functie die ze daarbij plaatsen staat daar goed, maar het maakt niet echt uit of er daar nu 100 mensen op stemmen, of helemaal geen.
Dit staat ook een beetje, zoals Ironhelm reeds aanhaalde, in conflict met het door Galaxy news opgestelde reglement omtrent het verkrijgen van stemmen.

Waar we echter wel werk van zullen maken, is het reeds meermaals aangehaalde referrer systeem, waarbij mensen ook extra warehouse content kunnen verkrijgen d.m.v. het "recruiten" van leden door ze een gepersonaliseerde link te verstrekken die naar de registratie pagina leidt.

Page: 1 [2] [3]

You have to register or login first before you are able to reply.
LoD is a free online rts game free online MMORPG