Home   -   News   -   Game Tour   -   Screenshots   -   Rules   -   Chat   -   Contact   -   Forum
pt ro hu de es
pl it no nl en
The Land of Destiny Hero welcomes you.
Role playing game or called MMORPG free browser game
Breadcrumbs to navigate the website Homepage / Forum / Dutch / Nederlands Forum / Yplia

Topic: Yplia Post reply

Page: 1 [2] [3]

Member Posted on: 14-04-2008 19:47:35

Mag ik meedoen met de alpha?
kzen yplia van op het vorige forum ma kon door technische problemen met de pc niet online geraken
Developer Posted on: 14-04-2008 19:51:25

de alpha is nog ni online, de kan bij de knop alpha en dan alpha motivations schrijven waarom we je zouden moeten selecteren
Alpha tester Posted on: 04-05-2008 17:25:09

De alpha is reeds online en momenteel hebben we genoeg testers.

Als er nieuwe nodig zijn kan je gekozen worden mits je een goede motivatie hebt.
Member Posted on: 04-05-2008 17:37:31

@Terminator: het is me niet duidelijk waar je die informatie van haalt.

Alpha testers hebben we momenteel niet genoeg ofzo, er kunnen er altijd bij. Maar hoe meer alpha testers, hoe hoger je niveau moet zijn om er alsnog bij te geraken.
Alpha tester Posted on: 04-05-2008 17:54:27

Even een lichte wijziging aan mijn vorig bericht:

Of er genoeg zijn kan ik uiteraard niet weten, maar ik bedoelde als er nog alhpa-testers nodig zijn, zullen ze die kiezen a.d.h.v een goede motivatie.
Member Posted on: 04-05-2008 17:58:13

Daar zit wel waarheid in. Ik werk momenteel aan een wat gemakkelijkere optie om als admin motivaties goed te keuren, zodra dat af is zullen de eersten wel goed nieuws krijgen.
Alpha tester Posted on: 04-05-2008 18:04:17

Dus als je alpha tester wilt worden, hoef je het niet in een bericht te vragen. Je kan dus best een goede motivatie schrijven. Maak het ook niet te lang, maar omschrijf je capaciteiten en waarom je zou moeten gekozen worden.

Veel geluk!
Alpha tester Posted on: 30-05-2008 17:31:17

wat bedoel je met dat je je capaciteiten omschrijfen moet? Ik speel wel veel browsergames, maar geeft dat me capaciteiten? Helpt het dat jullie weten hoe goed ik bij andere games ben ofzo?

Trouwens: Nog suc6 met testen!

Developer Posted on: 30-05-2008 20:26:48

Op het moment is forum activiteit de beslissende factor, motivaties worden pas bekeken zodra we zien dat iemand actief is. Mensen toelaten alleen aan de hand van de motivatie heeft uitgewezen niet goed te werken, van de meeste mensen niks meer gehoord.
Alpha tester Posted on: 30-05-2008 20:28:29

Je zou iets over je ervaring op andere spellen kunnen zeggen (dan weten ze dat ze geen newb in huis halen). Misschien iets over de speerpunten waarop je zou gaan letten tijdens zo'n alpha (bijvoorbeeld snelheid v/d site of de duidelijkheid van informatie)?

Page: 1 [2] [3]

You have to register or login first before you are able to reply.
LoD is a free online rts game free online MMORPG