Home   -   News   -   Game Tour   -   Screenshots   -   Rules   -   Chat   -   Contact   -   Forum
pt ro hu de es
pl it no nl en
The Land of Destiny Hero welcomes you.
Role playing game or called MMORPG free browser game
Breadcrumbs to navigate the website Homepage / Forum / Dutch / Nederlands Forum / Yplia

Topic: Yplia Post reply

Page: [1] 2 [3]

Member Posted on: 31-05-2008 06:59:27

Als je op een positieve manier actief bent op het forum, dan moét je zelfs geen motivatie schrijven. (die geef je dan eigenlijk al op het forum)

We krijgen dagelijks motivaties as "I've played and tested many games, so I am very good and I know what a good game needs" en met vele varianten.
Dit soort motivaties krijgen niet eens een kans. Als je dan "zoveel spellen hebt getest", noém dan op zijn minst een spel. Zeg dan wat een goed spel volgens jou zou moeten hebben, onderbouw alles wat je zegt, anders kan je maar eender wat uitvinden.
Maar liefst van al, wees actief op de fora, toon intresse, en dan is er geen probleem.
Alpha tester Posted on: 01-06-2008 10:28:01

Ok, nou ik heb een aantal browsergames gespeeld, en speel nog steeds éé browsergame, met de rest was ik gestopt omdat ze saai waren. Hieronder vallen:
AstroEmpires, SeaFight, OGame, Unificationwars, Ikariam, en ik speel nu nog Tribalwars. Bij dat spel begin je met één dorp, en dan kun je tegen andere spelers vechten. In het begin heb je 20 punten, en één dorp kan maximaal 12000 punten hebben, dit is echter dom, want dan upgrade je gebouwen onnodig, en dat kost alleen maar ruimte aan personen, want maximaal kun je per dorp 24000 man hebben, en gebouwen upgraden kost mensen. Ikzelf heb daar nu 90000 punten met 13 dorpen.

WAt ik er niet goed aan vind, en zo te zien is dit ook handig te weten voor dit spel, want wat ik ervan weet lijkt dit er een beetje op, is dat je niet éé rijk hebt, maar dat het allemaal per dorp gaat, je kunt niet legers samenvoegen of ergens laten kamperen, je kunt alleen uit jouw dorp naar een ander dorp aanvallen sturen, zelf, als je uit twee dorpen een aanval stuurt op een ander dorp, en de eerste neemt dit dorp in, dan valt de tweede aanval je eigen troepen aan. Dit klopt natuurlijuk voor geen meter, en het is heel lastig en irritant om dit precies uit te meten. Ik ken LoD niet, in ieder geval ken ik de gameplay niet, maar misschien moet er toch aan gedacht worden, dat je niet jezelf kunt aanvallen, en dat je niet allemaal afzonderlijke 'dorpen' of gebieden hebt die afzonderlijk dingen doen, en niet samen kunnen werken.
Developer Posted on: 01-06-2008 13:55:18

Ik zit er ook aan te denken om legers te plaatsen/campen op de map. En om dan verschillende legers samen te voegen. Moet alleen nog ff kijken hoe ik dit het beste kan uitwerken.
Alpha tester Posted on: 02-06-2008 07:46:07

*off topic*
@chacotey, welke wereld? Ik w4 met 1.800.000 punten - 202 dorpen. Maarre als je wilt timen -> http://twstats.com/ -> loopafstand berekenen.
*/off topic*

Ik ben tegen het samenvoegen van legers. Stel je hebt een stronghold en je voegt daar ook allemaal legers samen dan wordt het gewoon een oninneembare (mooi woord) vesting... Kan zijn dat dat de bedoeling is, maar lijkt mij niet..
Developer Posted on: 02-06-2008 09:05:57

Het wordt juist makkelijker lijkt me, bij spellen als travian/tw kan je volgens mij wel verdediding van meerdere spelers naar 1 dorp sturen maar je kan maar vanuit 1 dorp met 1 leger aanvallen.

Door het combineren van aanvalslegers met je guildgenoten/vrienden kan je die sterk verdedigde dorpen beter aanvallen ipv 10x een klein leger 1x een groot leger.
Moderator Posted on: 02-06-2008 09:13:18

en onneembaar wordt het niet want je troepen zullen voedsel moeten verbruiken dus wordt het aantal gelimiteerd, tenzij je met je guild heel veel moeite gaat doen en er steeds voedsel heen sturen, maar dan verdien je het wel om een hele sterke vesting te hebbn. en voor de spelers die het willen vernietigen, pak ook maar een groot leger samen dan kun je ze verslaan
Alpha tester Posted on: 02-06-2008 12:12:01

Excuses! Zat nog teveel met TW in mijn bol, je kunt natuurlijk ook big-ass legers maken.

PS: Net 2 minuten lang naar de nieuwe post gezocht, bleek dat ik pas op pagina 1 zat. Kun je niet meteen naar de laatste pagina gestuurd worden?
Developer Posted on: 02-06-2008 13:20:49

Moet je op "last post" klikken in het topic overzicht.
Member Posted on: 26-08-2008 00:09:17

Hallo.

Ik heb al een motivatie achtergelaten.
maar wel in het engels is dat een probleem of moet ik ook een nederlandse schrijven?

p.s. ik heb ervaring met heel veel browser spellen zoals: travian lordsgame
tribalwars etc.

Groetjes:schrin
Developer Posted on: 26-08-2008 05:22:29

Nederlands of engels maakt niet zoveel uit, voorkeur gaat naar engels op het fora

Page: [1] 2 [3]

You have to register or login first before you are able to reply.
LoD is a free online rts game free online MMORPG