Home   -   News   -   Game Tour   -   Screenshots   -   Rules   -   Chat   -   Contact   -   Forum
pt ro hu de es
pl it no nl en
The Land of Destiny Hero welcomes you.
Role playing game or called MMORPG free browser game
Breadcrumbs to navigate the website Homepage / Forum / Off-topic forum / firefox

Topic: firefox Post reply

Page: [1] 2

Member Posted on: 04-05-2008 16:53:29

Firebug en de webdeveloper extension zijn echt wel must-haves voor webdevelopers en ik kan me niet voorstellen hoe je zonder zou leven (bij manier van spreken).
Die opera developer tools zijn wel veelbelovend, maar nog steeds stevig beta en momenteel trekt hun GUI op niet veel..

Nouja, om die firefox memory-leaks wat te verhelpen:
- herstart toch eens per 48 uur je browser, kan sowieso geen kwaad
- Open geen 17000 tabs. why the fuck would you do that anyway?
- Beperk je ge´nstalleerde extensions tot degene die je daadwerkelijk gebruikt. Hoe meer extensies, hoe meer mogelijke memory leaks, en hoe meer memory firefox gebruikt an sich.
Alpha tester Posted on: 04-05-2008 17:55:41

Nu weet ik waar al mijn memory heen gaat

Ik gebruik Firefox ook heel de tijd, wordt tenminste vaak ge-update
Alpha tester Posted on: 05-05-2008 07:57:42

Ik gebruik firebug nog steeds voor wedevelopment, maar gebruikte FF niet meer om gewoon te browsen.

Heb nu Opera in gebruik en moet zeggen dat hij toch ruim sneller is dan FF en IE. Zal de Opera developer tools eens uitproberen.

EDIT: Ik krijg ze niet aan de praat, als ik die console open krijg ik alleen een wit scherm aan de zijkant en de DOM JS en CSS van die lege pagina, maar niet van de pagina die ik op dat moment bezoek:S
Alpha tester Posted on: 17-06-2008 19:57:01

Ik gebruik Flock

Page: [1] 2

You have to register or login first before you are able to reply.
LoD is a free online rts game free online MMORPG